Thursday, November 27, 2008

Meeting Again!

Chup!

Kasut Pemandu Berhemah. Korang ader?


Dah Sampai...Alhamdulillah


Pharmaceutical Company


Satu hari beb. Kebas kaki den!


Dept. Meeting


Belum2 bulan Dec dah penuh. Mc'D jer lunch aku?!


Nak tgk Bos Aku x?


Tara...yg hujung. Tabik Puan! Yg baju merah tu Secretary dia, Karen.


Balik Time



Mcm biase setiap 25hb, ader dept meeting. As usual kat CCM Bangi. So, pg tu overall traffic sedang2 jer. Tapi nak masuk Puchong agak mencabar gak. Tapi ryder mesti menghadapi keadaan litar dlm aper jua keadaan. Sila Muntah secara Berkumpulan! So, smlm satu hari aku x masuk office. Saper2 yg ckp aku mengular, meh sini aku belit kepala dia. So dlm perjalanan mcm bosan, kejab2 tangkap gambo. Lori bawak simen sebelah keta dok jeling2 aku mcm pelik. Aku baru dtg Malaysia la...jakun skit! Sibuk buat apa?! Balik tu aku terus pi Klang Jaya, nak amik paper bag yg abg aku tempah utk Majlis Berkhatan anak dia this week. Hujan gila babai, tapi spt yg aku maklumkan sebentar tadi, ryder mesti menghadapi keadaan litar dlm aper jua keadaan. Geli ginjal aku baca. Sampai umah kul 7.30mlm. Adoi ya..letihnyer lahai! Esok keje makin bertambah. Dan lagi..dan lagi.


5 comments:

nasazfrog... said...

ryder otai biase lah,, tuh pakai selipar lagi tak bleh blah beb,, tak per kan selamat,, kok ko pakai kasut bertumit kan mendatangkan msalah... :)

DYLA said...

yan, cntek bos yan tu... yan snap2 dia pasan ke tak tu? kang dia ingt dia glamor jap..

A.H.A.D said...

karen,muka ko pn nk msk blog gak ke hehe...anita tu xpela dia dh bese

YanDarwisy said...

Nasazfrog: aku x selesa nak pakai tacut tumit. kang terpijak pedal minyak, hampehhh

Dyla: Bos yan ingat yan dok tgk2 kamera cause yan x guna flash. dia buat x reti jer...tapi Pn. Anita ni not bad dan setakat ni dia memang o.k

kak G: Karen tu nak gak publisiti.. tu kak g.

Diana Ishak said...

agak bermoral jugak kau drive pakai selipar, aku takleh pakai apa-apa kat kaki, kena bogelkan kakiku, cam tak rasa paddle tu je kalau pakai kasut.

lagipun kalau pakai kasut nnt paddle aku cepat terhakis getah dia (alasan orang jakun naik keta)