Thursday, November 6, 2008

Kanser Payudara...?


Kanser Payudara...?
Aku Nak jwb tag dr Fina. Ko dah pandai erk nak tag2 aku skrg ni. O.klah aku jwb....blanjer aku nasik kandaq. Bleyyyy?

Aku baru lepas borak dgn kak G pasal breast cancer ni, siap tanyer kat maner erk, kalau nak cheack-up. Bukan aper, risau gak. Mencegah lebih baik dr mengubati....kan? Sebab setakat ni adelah org2 disekeliling aku yg dah kene mcm ni. Mcm member aku, mak dia meninggal dunia disebabkan brest cancer, sedare bla auntie aku...ader gak.

Bukan aper, kita ni jgn terlepas pandang dgn bende2 mcm ni. Selagi bleh cegah, baik kita pi cheack-up...Lagipun bukan susah pun. nak lagi detail pi buat medical cheack-up.

*Fina, ko pandai erk nak promote insurans ko. Nanti ko! Aku akan ambil gak satu hari nanti. Skrg ni dok perabis dulu insurans company...



4 comments:

fuadnis said...

wei..takut siut bab2 sebut kanser payudara ni..makcik aku(adik mak)baru meninggal akhir tahun lepas..aku pun kene berjaga2 gak ni pasal ade keturunan..tapi sayang muda2 cam kite ni takleh buat mamogram yek!!so nak wat cek kat mana ye?mcm mana ye??

achee_b165 said...

hehe.. jgn mara yan.. takuttt!!
nasik kandaq pn nasik kandaq lah...xder hal ler...

ala promot skit jer... smbil menyelam minum ayaq..heheh!!

~mamaREDZHA~

RaFFLeSiA MeRaH said...

nauzubillah, mintak2 kita dijauhkan dari sebarang penyakit yg merbahaya ni...

A.H.A.D said...

yan kena tag lg!