Friday, November 21, 2008

Bantal Busuk Sapa ni?


Ni bantal busuk kepunyaan siapa tertenggek ayu atas meja aku ni? Ni dah lebihhh.... Nak tido pun balik umahlah. Ni tempat keje, bukan Hotel atau rumah tumpangan atau chalet tepi pantai. Kalau aku tau sapa punya, aku gantung betul2 depan pintu bilik HR. Datang keje siap bleh bawak bantal plak.. aper kes?! Tapi sekali pandang mcm kenal, 2x pandang macam comfirm. Comfirm ibu Darwisy punyer! Sapa ibu Darwisy angkat idung......?!

8 comments:

DYLA said...

oit nak tdo balik la.... kang ms. loo dtg ar...

shafa said...

Time rehat masa jumaat panjang blh tido lama2 sikit...kl tido bwh meja lagi best, tapi kena bwa Toto laaa...Selamat tido laaa ibu darwish.

nasazfrog... said...

MMG TAK BLEH BLAH SAMPAI BAWAK BANTAL BUSYUK KAT OFFICE... KO TINGGALKAN KER KO BAWAK BALIK TIAP2HARI BEB...

CuTeMiUt78 said...

hah..hah..hah... sapa ibu darwish sila la angat hidung.. utk digantungkan juga di bilik hr bersama2 ngan bantal busuk itu..

gee ryder said...

yan, pe kta join sekali ngn bantal busuk k.ana yg kt surau tu...hahahahaha....

YanDarwisy said...

Dyla: Ingat lagi yer dyla akan peristiwa itu....

Shafa: Ya Allah, skrg ni pun kat luar tgh hujan lebat. Syiokkkk woo!

Nasazfrog: Aku tinggalkanlah. Nak bawak balik, takut ramai plak yg mendajalnyer. nayer aku wey

Cutemiut78: ye..ye..sila gantung idung bersama bantal itu. jgn malu2,jgn segan2.

Kak G: Ha..tul lah kak g. Bleh tambah mase utk membuta lebih lama!

eMMa@iKKa said...

amboi mama Darwisy..siap ada bantal busuk kat opis..:) Nie mesti selalu buat taik mata kat ofis.hehehehe..

p/s..Thanks for dropping by. Salam Perkenalan..:)

JM said...

bantal musyuk sy dh kene buang 4 5 tahun lps setelah diternak lebih 20 tahun..huk huk..kijammm org yg buang tuh..huwaaa