Tuesday, March 16, 2010

Family Day 2009 at Sunway Lagoon















Time ni "Company Family Day 2009 at Sunway Lagoon". Biasalah, aku agak terlewat skit nak post entry. En. Husband time ni tak dpt follow. Dia ader tournement Tarik Tali Kat Padang Merbok KL. Jadi sbg pengganti, aku import bibik educated terbaekk punya. Anak buah aku yg sulung. Dah booking so, kenelah buat replacement. Dahlah terpakse berjemput kat UiTM PJ. Nasib aku berpuas hati dgn perkhidmatan tambang murah ko Ira. Family Day kali ini baru first time aku follow, cause sblm2 ni selama 6 tahun aku bekerja, baru tergerak hati nak get involved. Tapi so far, oklah...aku bertiga layan semua game2 kat sini. Langsung tak follow program yg company buat. Jahat...jahat.... Yg penting Darwisy happy. Kul 5.00ptg keluar, kaki dah menggeletar penat berjalan....










3 comments:

A.H.A.D said...

yan,kata fmly day tp mcm yan betiga je yg pgi hehe..
Moto br ajak g nxtwk,xtau nk g ke x..

Eh darwisy beranila naik pelampung gelongsor tu hehe..kak g dlu pn memula tkt haha

Mama Awisy said...

bestnya..suka lah darwisy tu dapat main air..hihi

YanDarwisy said...

Kak g: mak buyung masih bleh bergumbira sebelum menjelang perut meninggi. best gak kak g. Darwisy semua nak naik.

Mama Awisy: he..he..he...maknyer pun aper kurangnye!