Wednesday, March 17, 2010

Our Big Project in 2010





Our Big Project in 2010. "Dimensi Rifqi Studio". Inilah impian aku...bukak satu freelance company yg agak sederhana sbg memberi ruang utk aku berkarya selepas seharian di pejabat. Cheh...steatment. Tak derlah, cuma sekadar mengisi masa lapang utk layan small2 project. Aku dah hampir 7 tahun buat freelance ni, tapi this year nak take a bit serious. Tapi masih bekerja makan gaji spt biasa. Dan aku akan pastikan ianya tidak akan mengganggu waktu kerja di pejabat sebagai Grafik Designer juga. Cuma apa yg aku harapkan, rezeki yg ada dpt dikongsi bersama dan dimanfaatkan. Chow.


7 comments:

wan muliani said...

wow bagos2!yani sokong ape y akak buat...org seni ni ini la untungnya...

kalu income lagi byk pasni bole buat secara serius!

moga berjaya akak!

Hasnah said...

all the best kak!~ =))

nasazfrog... said...

baju tu nak kasik free ke.. nak 1

good idea...

YanDarwisy said...

Oneyani: Insyallh, sikit2 dulu. Buat lepas2 saving.

Asna Cute: Thanks ya!

nasazfrog: Boleh jer...Kamu nih ahhh, design kamu aper kurangnya. lagi mantop.

malinasiam said...

bagus ni
pendapatan sampingan
tahniah wey

WanMahani Bt Abdul Latif said...

wish u good luck & good job..hehehe

YanDarwisy said...

Momguess:Tak bayak, skit jadilah buat2 beli apa yg patut @ tak patut. he..he..he...

Wan Mahani: Apesal aku tak bleh nak komen kat blog ko? Answer plzzz