Tuesday, September 16, 2008

Menjawab Tag Pn. Dalila

Menjawab Tag Pn. Dalila, Ni harta yg den bawak ke mana jo poei terutamanya ke opis.. Silalah menjamu mata erk....

1) My Biz Card

2) HP. Bende yg penting lagi mustahak!


3) My Wallet. Sila abaikan kalau ianya nampak sgt nipis


4) Digital Camera, pensel case & make-up case

Cose-Up skit aper bende dlm tu...


Tunjuk skit aper tu... Segala bentuk make-up mak nenek ader kat dlm

5) Hah...ni pun sgt penting utk aku. Rahsia manyak ooo...



Mesti korang pelik, mcm nerlah aku bleh sumbat barang2 yg besar bagak dlm beg ajaib aku. Mcm nerlah rupernyer beg keje aku erk.... Ye betul, beg aku mmg aku bli khas sebesar yg bleh. Supaya aku bleh hangkut sebegitu byk brg dlm beg tu...Nak tgk besau mana x? Meh aku tunjuk skit....



Jeng...jeng...jeng.....


Walaweyyy besau kan? dah mcm cikgu. Anis, ko punyer beg same x mcm aku..?



Sebenarnya ada byk lagi kat dalam ni, kunci kereta, bateri AA, dah mcm2 lagi. Cume kunci x sompat den nak snap, laki den hanto hari ni, x sompat nak cilok.... harap Pn. Dalila Ishak berpuas hati dan tiada rahsia dalam beg ajaib ini.



7 comments:

fuadnis said...

muaaahaahaaa....yandarwisy..betulla..dah macam cikgu ko ni..tapi beg aku tak macam tu pasal aku malas nk mengangkut beg beso2!sume barang2 aku,aku tinggl je kat meja keje..syabas guru beso yandarwisy!!he..he..

DYLA said...

uiks yan, awat besau no beg nu.... leh buat beg lik kmpung skali tue....

anyway, thanx sudi jwb tag k :)

gee ryder said...

yan, jgn pn rocky baca n bg komen sdh hehehe...naya je

RaFFLeSiA MeRaH said...

akak pun suka pakai beg besar2 camtu, senang nak hangkut barang, kdg2 siap taruk telekung lagi kat hanbag...senang x yah nak bwk byk beg....

Jh said...

Yan, kita memang geng. Bukan ape, kalu pakai beg ala2 kecik aku rasa macam tak bawak beg. Lepas tu mesti tercicir beg ntah ke mana. Kalau aku lenggang kangkung bawak wallet, aku mesti mintak tlg cik abang aku pegang. Kalau bagi aku ntah kemana letaknya.. Beg raye aku pun tak kurang besarnya. Hehe.. letak botol susu skali..

YanDarwisy said...

Fuadnis: Tau x per. Tapi bukan beg ni jer, aku punyer beg mmg semua besau2. Senanng nak hanggut botol dan brg2 anak. Aku bukanlah guru besau. Cyme penyelia kanan HEP jer...

Dyla: Kampung maner nak balik Dyla..kg belakang umah den jo. Balik umah mertua den bawak paper beg jo. Sonang kojo!

Kak G: Ha'ah lah ...kang tau2 jer dia sound. "Mcm pernah ku lihat beg ini, tapi dimana ya ?"

Raflessia Merah: Beg telekung lain plak kak, tapi asal ader ruang den sumbat eh jugak...

JH: Ha..kiter ni kalau dah ader anak kecik, mmg tu jerlah taste kiter. Malas aku nak pegang botol kat tgn. Dlm beg ni, mcm2 ada... Nasib x der peti ais dan meje makan sekali.

green apple said...

bawak kamera kehulu hilir buat apa la, berat okkkkk.

ko ni paparazzi ke apa?