Monday, February 2, 2009

More....

Say cheese....


Terjumpa plak "Mohsin" ni kat Damai Beach, Sarawak


Syiokkkk!

Pantai di Sarawak


Sgt kagum dgn kesenian dorang


Model sambilan. Hanya 10 menit


Ya Allah....cantik banget!


Rumah yg sgt unik!


Aku tgh sibuk cuba satu permainan tradisional dorang.
Bising bunyiknya...


5 comments:

DYLA said...

yan,
mohsin buat pe kat sana yan?

mak yan ikut tak gi srwk ni?

YanDarwisy said...

Dyla: Mak Yan tulah. Ikut..tapi dia kalau bleh x mau jln sgt. Nanti Yan tunjukkan imej terbaru mak Yan erk. Mohsin ader shooting. Ank buah2 yan biaselah. Jakun! termasuk si darwisy. Tah kenal tah x...

gee ryder said...

cntik ah pmndgn menghijau tu...

apehal darwisy xdicabut suar tu yan, biar dia tgl cawat je, mesti lucu hehe...

aznitaz said...

gambo model sambilan tu cute sgt yan budak2 tu. tp kalo yan ngan pn rocky pkai lg cute..wakakakka

YanDarwisy said...

kak G: Dia pun naik pelik, asallah org ni x pakai seluar. Dia asyik pandang jer org tu.

Kak Nita: ha;ah..cute sgt. Dah aku kene tinggal situ. Mak Yan kang x mau bukak baju tu. Maklumlah zaman dulu x merasa...kagum gitu!