Monday, February 23, 2009

Sgt Down.........!


2-3 minggu ni aku sgt down.........!
Pening, byk keja, tensionnnn, bengang, rimas dan yg bersekutu dgnnya!
Teringin nak berblog dgn kwn2 tapi aku sgt sibuk!
Cam nilah takat2 kuli. Keje bagai nak mati, gaji cam tu jugak!
Bersyukurlah ko Yan, kat luar tu bersepah org kene buang keje.
Astaghfirullah halazimmm.....sgt x bersyukur hamba Allah ni.
Aku jenguk2 blog mana yg sempat jer.
Esok2 aku stabil, i will back!
Pi amik mood dulu. Chow!
Sally, jom layan bowling....aku tgh LEMAU!

11 comments:

CuTeMiUt78 said...

alahai kesiannya kawan aku sorang ni..emmm take rest k..

A.H.A.D said...

apehal yan?
bz gile ke?
pedulikn pn anita tu..
sok² lg tension, k.ana pn dh nk bla..

Hana said...

jgn tensen2 yan..apa kata yan wat tak tau jer dgn minah2 'ca ya nun alif' yg dok berkepit dgn yan tu..:p

suzieapai said...

lorrr...pesal cenggitu? masih lagi down...sian. juz take care..

Unknown said...

dah ok ke kak...

jm pon sejak dua menjak ni cma rase down je..arap2 ari ni dh ok..sbb mlm ni nk balik kg..yabedabeduuu

Anonymous said...

hari ni takkan down lagi kot yan..apalagi xtiviti peghabih duit dah boleh dijlnkn hehhee
tgk aka releks jer..keje tu dah menimbun kat atas meja smpai tak nmpk muka dah (ceh tipu lah ni )
satu lagi, jgn wat ayat cam tu nnt menyalak zam kegirangan dgr yan ckp cam tu..

TuYa said...

sama le kita kan..Yan tensen ngan keja..tuya tensen ngan org2 yang bekerja ngan tuya..warrrrggggggghhh..bapok gaban nye tensen..sabo je la..

nasazfrog... said...

beb... down lagik ker,, udah2 ler tuh.. update la cepat,, aku pun down gak, la ni ok dah...
Kalau di layan down ko tu mmg lemau la jawabnya.. :)

A.H.A.D said...

yan, bila nk blogging?
windu laa entry yan..

Anonymous said...

patut la lama aku x tgk bloglist aku roll nama ko..bz ye lama x update...

tu arr..syukur x kena buang keja...kwn aku keja Volvo pn kena buang,dh le laki bini keja c2..sian sgt..

alia said...

betul yan skrg gamai org kena buang..bersyukurlah....he..he.. biasa lah kekadang down...kekadang up...kekadang..apa...apa ajer