Monday, January 19, 2009

Chinese New Year is Coming!

Ape dah jadi?


Ni opis ker Pasaraya The Store


Mug kesayangan aku. (Mug curik dr umah akak aku)


Aku sabotaj opismate aku. Mages tido jer kerjanyer...


Kalau nampak tembam mcm kuih pau, buat2 x nampak jer!



Bukan main lagi dorang nak smbut raye! Aku pun raye jugak o.k! Aku pun nak menyibuk. Kata masyarakat majmuk...Korang tgk aper dah jadi dgn opis aku. Ni keje Siew Peng budak Invocing yg sgt ghairah nak beraya, puasenyer idak! Aku baru amik baruuuu jer kejab tadi. Baru kuar dr Oven tau! Aku x kuar lunch. Ader org blanjer ma... x derlah main2 jer! O.k kitak sambung kija! Nanti tarak Bonus. Ckp pasal bonus ni, aku ingat nak berjoli kataklah dgn duit hasil titik peluh aku, tapi lepas Chinese New Year baru dpt. Nak aku bakar company ke atau nak aku sabotaj company ni? Hah! minggu depan ader plak yg masuk 999.



8 comments:

A.H.A.D said...

yan, apehal x zoom sket air liur basi mages meleleh tu..
namanye GLC tp mcm komunis punye gak...haprak!

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.. meriah sakan office ko ya.. kira ok la kan ada bonus.. walaupun dptnya pas CNY.. co aku lagi hampeh.. tau.. ini thn tarak itu... BOMUS...huuuaaaa...hhhuuuaa... mau aku bom ini co

Anonymous said...

yan,

sabor jer yan. hampeh2x, akak dah kumpul hutang alih2 bonus x masuk lagi..camane nk smbut bday kamelia nih??

DYLA said...

yan, cun giler yan pakai tudung tu yan!!!

rasenya lg ok dari stail yg bienda tu yan...

si mages kalau dah malas benti je la..

YanDarwisy said...

Kak G: Tah aper2lah company lately ni. Ape lagi dia nak buat lepas ni.Hai..tolonglah jgn buat yg bukan2.

CuteMiut78: Company GLC beb, x der bonus, mau aku mengamuk. Profit boleh tahan, tapi tang bonus jgnlah buat2 x reti.

Kak Nita: Ha'ah lah kak, sabtu ni Yan ader Family trip. cam no? Lagilah semput aku. x kan nak guna duit saving? sayanglah plak...dahlah sgt jarang menyimpan!

Dyla: Yer ker? Sajer nak mencuba. Tapi x lah semahal Dyla punya.Mak Yan sgt suke. Kan ke elok ko pakai tudung tutup leher tu. Ni yg aku malas ni....:(

RaFFLeSiA MeRaH said...

mcm tu la kalo majoriti staffnyer cina...lebih2 lagi kalau bosnya cina, haruslah opis jadi merah menyala....huhuhu...

SITI NORBAINI said...

selamat berkenalan kembali dan salam kunjung balas...

Unknown said...

ecececeh muke kak yan..comey aihh... i likee..ehehe