Tuesday, January 13, 2009

Rempit mu, Rempit ku Jua...


Hubby Bike!



Rempitttt Sejatiiiiiiii?
Banyaklah, Jgn nak ikut jejak langkah lu punya apak arrr. Satu kali wa tau, satu kali wa kasi bagi sama lu. Lu jgn main sama wa ha... Itu motor carik makan tau. Biaselah, my hubby jiwa seorang perempit...walau ditelan usia, masih kental tahap kerempitannya.

8 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. sama la.. suami wa pun.. rempit gak.. tapi rempit sebab nak cari rezeki halal.. hah..hah..hah..

alia said...

rempit jng tak rempit..he..he..

dyla said...

moto baru ke ni yan?

yan si bujang tu sudah makin ensem la..

nita said...

yan, darwisy tu leh belakon filem remp-it 2. ganti farid kamil:p

fuadnis said...

wah..motor baru ke yan..terbakar je aku tgk motor baru ko tu yan....actually aku teringin gak beli motor kononnye nak hadiah kat hubby aku la..janji aku kat dia sebab dpt tukar tempat keje lebih dekat..tapi tak tau nak beli jenis pe..ape nama motor tu yan?downpayment berape??bulan2 berape??maklumlah tak penah beli motor..

gee ryder said...

yan darwisy tu sesuai merempit ngn mak yan je hehe...

motor moto dh buruk...kena angkat baru laaa

YanDarwisy said...

Cutemiut78: ha..tau x per. motor cari rejeki tu...

Alia: ya betullll!

Dyla: Taklah Dyla. Dah setahun dah... Si Bujang tu makin besar, makin byk kerenahnyer!

Kak Nita: Aper barang Farid Kamil kak, dia nak pegang watak Spark!

Fuadnis: Actually laki aku bli cash.Kebetulan ader rezeki lebih. Dia x mau hutang. tapi kalau byr bulan2 x mahal pun rasanyer. dlm 150-200 jer. Tu yamaha lagenda. Angkatlah satu...

Kak G: Ha'ah. Pn. Rocky tu bleh tahan jugak tahap rempitnya. Padahal dialah ketua rempit rantau panjang. Dia low profile

YanDarwisy said...
This comment has been removed by the author.