Wednesday, January 14, 2009

Cucuk langit!

Dah kenyangkan? Dah Jom balik!


Hauslah plak!


Manerlah ko x makin bulat Yan...? Pukul 12.30 mencekik lagi.


Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut sukak hati!


Tah apelah yg lawak tu..


Jom cucuk langit!

Ni hos baru jalan2 cari makan musim ke-8 TV Siam


Syiok gak layan...


Aku kan pemakan orangnyer!


Cable Steak House kat Kg. Baru


Sesekali layan jem masyuk gak!


Happening, walaupun dah tgh malam!


Nak sgt layan jem, amik ko!


Yes Bos!


Aper2 hal minyak kasi tonggang dulu!



Lepas hantar mak, aku dgn kuncu2 pi melahau ke KL. Jam time tu kul 10. Aper barang nak balik? X Rocklah! Kite org pi carik pasal layan jem kat KL. Dah lama x jadi hamba jem kat KL. Anak aku plak mata bukan main bulat. X der tanda2 nak tido. Bagus! Jgn tido tau! Mlm ni ibu nak ajak pi cucuk langit... Let check it out. I like a move it! move it!

10 comments:

DYLA said...

yan,
darwisy asik buat muka lucu je.. dia ni kelakar ke yan?

hos Jalan2 Carik Makan tu mcm malu2 je..

JM said...

nasib baik masok blog ni selepas lunch..kalau dak mau menggediks carik ciken cop gak..ahakss...

DIETT NI DIETTT

gee ryder said...

dh lama la k.g xround kl memlm...
darwisy ni suka benor la dia yer...sengih je tau...

YanDarwisy said...

Dyla: di suke tiru kat TV, pastu gelak sendirik. byk terpengaruh dgn sepupu dia. Main ikut jer aper org buat. Hos jln2 carik makan tu bukan malu, tapi dah lapor...

JM: ha..harus terliur erk. Akak dah x pedulik dik dgn diet. DIET dah lama akak seal campak dlm stor.

Kak G: Best kak g memalam ronda2. Darwisy dah besau skit, blehlah nak bawak.Dia sengih bab2 merayau ni.

p-na mama oja said...

wahh..behnya korang meronggeng... ank dh besar ok arr.. tahan ye mata awisy!!

aznitaz said...

dah mcm sama baya ngan haziq si darwisy ni.

lama x g kg. baru tu, mmg heaven lah bg sape2 si bedal :p

yan, ngidam ke nk mkn saner?

YanDarwisy said...

p-na mama oja: Dia memang tido lewat. sebab darwisy jenis tido ptg. mananyer x tahan.

Kak nita: itupun x planning. Ingat nak makan nasik lemak kampung baru jer. dah terus makin ke depan malas nak u-turn, nampak kedai steak ni terus benti. hari tu tgk kat bazar ramadahn tv3, shamsul gau-gahu makan, mcm sedap.

CuTeMiUt78 said...

uish.. lama tak g situ.. wah.. siap cucuk langit lagi ko ya.. ngan darwish2 skali ko hangkut..

shiemz said...

sonok sekali skala layan jem kat KL nie.. shiem pun suker... tgk2 lampu bagai... hehehe

YanDarwisy said...

CuteMiut78: Hanggut gak beb! x kan nak tinggal. Lagipun seronok bawak anak. Laki aku x suke tinggalkan anak.

Shiemz: Sajer nak bawak anak berjalan. Tgk lampu. Bebudaklah yg paling suke.